laatste weekend in jerusalem! - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van lisanne barendsma - WaarBenJij.nu laatste weekend in jerusalem! - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van lisanne barendsma - WaarBenJij.nu

laatste weekend in jerusalem!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg lisanne

16 Augustus 2013 | Israel, Jeruzalem

Shalom iedereen,

Sorry dat ik zo lang niet meer van mij heb laten horen. Ik heb het heel erg druk gehad en zeker ook leuke dingen gedaan. Het werken vind ik echt heel erg leuk en heb het hier nog steeds harstikke naar mij zin.

Over het werk zelf, het is soms super chaotisch maar dat is ook Israel, dus daar heb ik al mee leren leven. Het woord wat wij dan ook gebruiken hiervoor is "balagaan"dat betekent: gek, chaotisch dat eigenlijk alles door elkaar loopt. Maar het team waar ik mee werk is echt heel leuk. De clienten begrijp ik nu ook steeds beter en ik zit er helemaal in. Dat is ook niet zo gek als ik bijna iedere week rond de 40 uur werk en soms rond de 50 uur. Vorige week had ik mijn recor gehaald met 60 uur werken. Toen was ik ook echt helemaal kapot. Maar ik vind het niet erg om te werken, want de clienten zijn echt super leuk.

Voor de rest heb ik ook gereisd, ik ben naar de dode zee geweest en tel aviv.Vorig weekend ben ik naar Tiberias geweest, dit was een heerlijk rust weekend. en ben gisteren een dagje naar Akko en Cesearea geweest. Dit was ook heel erg leuk!

Het land is echt zo mooi, soms lijkt het net een paradijs.

Ik heb ook heel veel vrienden gemaakt, misschien klinkt het gek maar ik voel me hier zoveel meer thuis dan in Nederland. Het is iedere keer als ik de stad uit ben geweest en ik kom terug dat ik denk ja ik ben eindelijk weer thuis. Ook al is het voor 1 dagje geweest.

Volgende week ga ik weer voor 3 weken naar huis even een tussen breakje. Dat is natuurlijk super leuk, maar toch voelt het ook een beetje teleurstellend. Want mijn eerste helft van reis is weer voorbij en dat vind ik echt niet leuk :(

Vanaf maandag ben ik weer thuis in het mooie katwijk, dus als je me wilt spreken kom gezellig langs ik ben dan ook weer bereikbaar op mijn nederlandse nummer, dus sms of bel me!

Lehitraot, shabbat shalom!

Liefs Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisanne

Hier ga ik mijn reisverslagen schrijven over mijn reis in Israel!

Actief sinds 12 Mei 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5317

Voorgaande reizen:

27 Mei 2013 - 09 December 2013

Israel

Landen bezocht: