Tabga - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van lisanne barendsma - WaarBenJij.nu Tabga - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van lisanne barendsma - WaarBenJij.nu

Tabga

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg lisanne

06 Oktober 2013 | Israel, Jeruzalem

Shalom iedereen,

Hier is weer een blog uit het al zo mooie Israel.

Na succat heb ik het druk gehad met werken, want we gingen de week erop naar Tabga met de cliënten. De cliënten kregen 5 dagen vakantie.
Omdat ik de enige was die ervaren was en alles wist van de cliënten als vrijwilliger. Moest ik veel werken en alles klaar maken met mijn baas. Dit was heel erg druk maar wel leuk om te doen.

Afgelopen week ben ik dus naar Tabga geweest met de cliënten. Tabga is een plek naast het meer van Galiea. En dit moet ook de plek zijn, waar Yeshua de 5 broden en 2 vissen verdeelden. Dus het was een hele toeristische plek. Maar het was heel zwaar 5 dagen 24 uur bezig zijn met de cliënten, maar het was mooi om te zien hoe de cliënten genoten. En daar doe je het dan ook uiteindelijk voor. Wat ook het leuke er van is, dat je zo gek kan doen als je wilt. Want dat vinden de cliënten juist leuk. Dus ik voelde mij er helemaal thuis haha.
Ik heb er van genoten maar ik was ook wel weer blij om te terug te komen in Jerusalem.

Geen enkele stad krijg ik heimwee, maar van Jerusalem heb ik toch echt heimwee als ik niet in de stad ben. Ik voel me hier zo thuis, dit land is echt mijn thuis geworden. Eigenlijk is dat zo raar, maar ook wel heel erg fijn. Eigenlijk wil ik ook niet meer naar huis. Dus wie weet komt deze dame niet meer terug.

Deze week moet ik gewoon weer werken, maar dinsdag ga ik gezellig met 2 vriendinnen naar de negev. Even lekker een dagje gezellig weg. en de rest blijf ik in jerusalem en moet ik werken.

Nou dit was mijn nieuws, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Lehitraot.

Lisanne


  • 06 Oktober 2013 - 23:38

    Marielle Schaap:

    Heel leuk Lies! Zie je morgen! xx

  • 21 Oktober 2013 - 18:53

    Chris Steenwinkel:

    Hallo Lisanne ,

    Eindelijk tijd om al je verslagen te lezen .
    Toda raba er voor.

    Ik zal je snel antwoorden op je email over je langere verblijf bij Shekel.
    Heel fijn dat het zo goed gaat met je en dat je geniet.


    Sjalom ve bivracha,

    Chris Steenwinkel
    (HIP)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisanne

Hier ga ik mijn reisverslagen schrijven over mijn reis in Israel!

Actief sinds 12 Mei 2013
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 5522

Voorgaande reizen:

27 Mei 2013 - 09 December 2013

Israel

Landen bezocht: